75 Jarig jubileum 2023

75-jarig jubileumfeest

Op zaterdag 2 september 2023 gaven wij Tafeltennis-vereniging Castricum ons 75-jarig jubileumfeest. Wat was het geslaagd!

Fotoboek

Via onderstaande link kan je de foto’s van het jubileumfeest op 2 september 2023 bekijken. In verband met met de grootte van de foto kan dit het beste met een laptop bekeken worden;

Gezellige drukte

Wat was het een gezellige drukte. Het weer maakte de pret nog groter daar de zon ook op ons feest kwam kijken

En dat liet het publiek van heinde en ver zich geen 2 keer zeggen

Presentators

Natuurlijk moesten de festiviteiten een feestelijke aftrap krijgen en Teun en Veena hebben hiervoor gezorgd.

Opening Tafeltennis-speeltuin

Na het officiële moment ging de zaal open voor het publiek

''Tafeltennisspeeltuin''

De ”tafeltennisspeeltuin” met vele kinderen.

En vele volwassenen, iedereen jong en oud genoot hier volop van.

Clublied

Special voor de gelegenheid bracht de Huisband van TTV Casticum het clublied ten gehore.

Op de melodie “Heb je even voor mij” kon één ieder meedoen.

Show

MJ Tafeltennis Events gaf zelf ook verschillende demonstaties, over de mogelijkheden en wat er allemaal kan als je tafeltennist.

Comedy

Wat zorgde voor veel bewondering, lol, vele lachsalvo’s en applaus

Kado gemeente Castricum

En natuurlijk kwam Roel B. Wethouder van sport en recreatie van de gemeente Castricum ook langs om de felicitaties over te brengen.