Nieuwskrantje April, Mei en Juni 2024 ga ‘t lezen

Nieuwsbrief Juli/Augustus 2023

Nieuwsbrief april 2023

Castricum 2 Kampioen voorjaar 2023

Training Oudere Jeugd : De oudere jeugd heeft een betaalde trainer: Mark Smith. Hij is een speler van de eerste divisie van Ping Pong Alkmaar. Op donderdagavond om de 2 weken van 20-21.30 is deze training 18 mei, 1 juni, 15 juni. Mark succes !

Nieuwe shirts: Het passen is klaar en over een week of 8 komen de echte shirts. Daarmee willen we met alle competitieleden in het nieuwe shirt zowel jeugd als senioren een 75-jarige foto maken. Ook de recreanten en de overige leden zijn welkom. Datum volgt.

Zonnepanelen: Er zijn 12 zonnecellen op het dak geplaats. Met dank aan de helpers !

Scholentoernooi: Het scholentoernooi is geweest Met dank aan de helpers !

Jubileumdag 75 jaar TTV Castricum. Er wordt al steeds om de maand vergadert voor het jubileum. Hou Zaterdag 2 september vrij !